12/19/10

christmas tree


hi bb coh, musta man ka? kataw.anan kaayo ganiha b kay dugay kaayo mi nakamata ni ate hehe, we were suppose to join the 8:30am mass pero i woke up at 8:40 mao sa 10:30 mass na lang mi nagsimba... daghan pud baya ko gilabhan b, mga bedsheets ug kurtina, then after ug laba b kay nag general cleaning na ko sa house. tsada na kaayo ang house b kay limpyo na and gi arrange na namu ni te gay ang mga butang. thank God na hinlo na gyud ang house b. hehehe kay b nag unsa man ka? mingaw na baya kaayo ko sa imu, pero sige lang b para mani sa ato future mao naglarga ko. maningkamot ko dre b, and pagsave pud baya dra b ha?
kibao ka nagunsa ko karon b? hehehe nag taud na ko ug Christmas tree... dool na gyud kaayo ang christmas b ba? hahay... nakapalit nako sa akong mga gadgets b, happy kaayo ko, ikaw na lang gud kulang aron ma complete na akong Christmas b. ako i butang ang picture sa christmas tree b. hehehe love u so much bb coh!

No comments: