1/1/11





b 10 am na byaa ko naka mata, then gikuha ko dre sa kauban ni ate kay nagad2 mi sa balay sa doctor nagtabang mi ug decorate para sa ilang party unya gabie. then ghatod ra pud ko ug balik dre sa house b. then after nagad2 na pud mi sa balay nilang dok dindo kay naglunch mi did2, the guess what b? naa koy na ila nga teacher did2, mura gyud na buhi akong kalag b, kay atleast iya ko nastoryahan sa hiring process sa mga teachers dre, naa man gihapon direct hiring b, pero akong kahadlokan kay basin ad2 ka sa island ibutang pero ok ra ghapon kay after 1 year makapili na man daw ka ug asa ka ibutang. sa private school lang ka nako i apply b kay wala daw hiring sa public school nila dre and besides mas disiplinado ang mga bata sa private kaysa public, and preschool ma classify ang sped b. dapat b i authenticate imung TOR sa CHED with red ribbon daw and mag send ka ug resume, application letter, passport photocopy, picture, medical certificate, ako pa kuhaon ang ngalan and adress sa pwede nimu applayan b, hope b this will work... magpray lang ta kang PAPA JESUS b aron maka apas naka dre sa ako b,


love u so much b. miss you and happy 2011!!!

No comments: