1/20/11

pasalubong


mao ni yang pasalubong b

b sad kaayo ko ganina kay mao ra unta to atong chance nga maglove-making na putol pa jud, hahay... nakulbaan ko b kay nagtxt ug kalit c ate nga gidala daw siya sa ER unya didto pa gyud sa trauma room nga mga pangit ug condition ang mga pasyente, mao to ga dali-dali kog adto sa hospital. may na lang pud gyud b nga na exposed ko didto sa ER atleast wala ra ko naglisud ug sulod-gawas didto. i thought nga dali ra mi didto b, mana siya kuha ug blood works, ecg and x-ray. pero ang nakadugay b kay ang result sa cardiac enzymes. thank God b nga normal ra tanan, pastilan na lang gyud unta, ing gawas ang result b kay alas 3 na sa hapon then tua na baya ko sa hospital ug mga 9am pa then mao to b gihatagan siya ug 5 days off. sorry b ha? hope naa pa tay lain nga time together b. hahay... maglarga ka ugma b?
Naignan naman tika b ba nga naabot to c dana dre? ng hatag baya pud siya ug pasalubong sa amo dire. lol. ganahan ko kay maulaw n mahadlok siya sa ako, atleast b dili siya ka basta basta ug sulod dire sa balay. lol hehehe
love u so much b. mwahhhh

No comments: