1/4/11

a & e


hi b, nagduty nako karon sa ER b, hastang gubuta sa ilang ER, dili systematic, unya perting daghana ug pasyente. ambot b nalisang ko sa ilang ER and i have to stay there for 2 weeks hahay... anyways, naa pud noon koy naila b nga cute... hehehe as in gikilig jud ko sa ya b, pero minyu man cya with 3 kids pero ok ra ghapon b ois, vitamins sa mata, lami jud siya b... hehehe

then na shock ko b kay ngano gi shifting nami then naa work sa weekend, nagtake advantage na pud sila sa mga ga orientation b. hahay... nagool ko kay naa ko late shift, aw magpakuha jud ko ni ate ani, no choice siya... lol

b na shock gyud ko ganina pagingon ni ate na ginapressure daw ni papa c kuya magbayad kay naningil daw ka b... hahay... naunsa naman tawon na akong amahan b oi nagkasalimuang naman. i.hatag na lang na siguro na siya sa iyang kabit b ba? paeta tawhana, makawala ug gana :-(

No comments: